Agencja wejdzie w skład JWT Warszawa.
WPP kupiło agencję Lemon Sky, która wejdzie w skład JWT Warszawa. Łączna wartość powyższej transakcji wyniosła 21 mln zł i objęła 100 proc. udziałów w spółce Lemon Sky. Kwota zapłaty za udziały w spółce Lemon Sky zostanie przekazana w formie przelewów bankowych, które mają zostać dokonane w dniu podpisania umowy.
Spółka Lemon Sky (dawniej Adv.pl Sp. z o.o.) specjalizująca się w marketingu zintegrowanym zapoczątkowała historię grupy kapitałowej SMT. Dziś Lemon Sky należy do ścisłej czołówki niezależnych agencji interaktywnych w Polsce. Spółka zatrudnia ok. 70 osób w dwóch biurach zlokalizowanych we Wrocławiu i w Warszawie. Według niezaudytowanych wyników finansowych za 2013 r. spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 21 mln zł. Wartość aktywów netto Lemon Sky wyniosła ok. 7 mln zł na koniec 2013 r.
(za MMP24)