fb linkedin Newsletter

Nowa agencja dedykowana deweloperom wchodzi na rynek

W ramach struktur grupy marketingowej Brain Juice Group powstała agencja marketingu internetowego specjalizująca się w obsłudze klientów z branży nieruchomości.

BrainJuice RED to nowa digitalowa agencja marketingowa dedykowana potrzebom rynku deweloperskiego, która w myśl idei „one stop shop” oferuje deweloperom w jedynym miejscu pełen wachlarz profesjonalnych usług doradczych, komunikacyjnych, planowania mediów oraz wsparcia sprzedaży.

Nazwa RED pochodzi od skrótu „Real Estate Digital”. Wskazuje jasno na naszą specjalizację branżową oraz filozofię pracy – wyjaśnia Krzysztof Kuwałek, założyciel BrainJuice Group oraz ekspert w zakresie digital marketingu – Nie tylko doskonale poruszamy się w dynamicznym środowisku internetowym, ale i realizujemy nastawione na efekt działania sprzedażowe. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy w ramach nowo powstałej struktury zamierzamy pomóc deweloperom w sprzedaży około 1000 mieszkań.

BrainJuice RED (www.brainjuicered.pl) łączy kompetencje agencji doradczej, interaktywnej, social media, SEM & SEO, badawczo-analitycznej, PR oraz domu mediowego. Z myślą o klientach z branży nieruchomości, jej zespół oferuje kilkadziesiąt dedykowanych usług w zakresie marketingu internetowego i wsparcia sprzedaży, w tym autorskie narzędzia analityczne optymalizujące działania deweloperów online, jak Sales Machines oraz BrandScan©.

BrainJuice RED powstał z obserwacji rynku i potrzeb współpracujących z nami deweloperów – podkreśla Kuwałek. – Dla klienta możemy pełnić funkcję zewnętrznego działu sprzedaży i marketingu internetowego. Umiejętnie łączymy różne kanały online celem realizacji efektywnych kosztowo działań marketingowych, a także kompleksowo wspieramy obecność firm deweloperskich i wizerunek samych inwestycji w internecie.

Eksperci BrainJuice RED posiadają wieloletnią praktykę w sprzedaży online oraz doświadczenie w realizacji projektów marketingowych na rynku polskim, brytyjskim oraz amerykańskim. W Polsce – w ramach grupy BrainJuice – prowadzili działania dla takich firm, jak Ronson Development, Asbud, BPI, Metrohouse oraz Kiljańczyk Development.

BrainJuice RED jest ósmą marką w portfolio BrainJuice Group. Do grupy należą także BrainJuice Strategy (doradztwo strategiczne), House of Numbers (dom mediowy), Web Search Factory (marketing w wyszukiwarkach), BrainJuice Interactive (agencja interaktywna), FuturePR (agencja web PR i social media), Sales Machines (wsparcie sprzedaży) oraz BrainJuice Life (agencja specjalizująca się w obsłudze branży farmaceutycznej oraz zdrowotnej).

***

BrainJuice Group to grupa marketingowa, która skupia wyspecjalizowane w różnych obszarach e-marketingu agencje, świadcząc kompleksowe usługi w zakresie strategii marketingowych, PR & Web PR, social media, badań i analityki online, generowania leadów czy prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie. W jej skład wchodzą marki: Web Search Factory Polska, House of Numbers, FuturePR, Sales Machines, BrainJuice Interactive, BrainJuice Life, BrainJuice Red oraz BrainJuice Strategy. BrainJuice Group jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Interactive Advertising Bureau (IAB Polska).

(za MediaRun)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne