fb linkedin Newsletter

A jednak się kręci! Czy technologia cc w czasie pandemii może więcej?

Obejrzyj debatę Rady ds. rynku CC o zadaniech technologii w czasie pandemii

Wydaje się, że trudny czas pandemii stał się katalizatorem, który ułatwił wdrożenie nowych rozwiązań w obszarze zarządzania technologią contact center.
Rzeczy, które wcześniej uznawane były za trudne lub nawet niemożliwe do wdrożenia zostały zaadoptowane w tempie ekspresowym - umożliwiając wielu organizacjom utrzymanie biznesowej ciągłości działania. O tym jak przebiegały zmiany w zakresie zarządzania technologią w jednostkach cc po wprowadzeniu stanu izolacji społecznej (i zawodowej) wywołanej pandemią koronawirusa rozmawialiśmy z ludźmi, którzy odpowiadają za ten obszar na co dzień.

PORUSZONE TEMATY:

 

 

 

W dyskusji udział wzięli:

Justyna Wasik - Project Development Manager, CCIG Group

Bolesław Gidziński, Dyrektor Zarządzający, Trimtab Arteria Management

Adrian Dębkowski, CIO,Teleperformance Polska

moderator dyskusji: Marcin Sosnowski - Dyrektor obszaru CC w SMB.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne