Wizerunek pracy w cc jaki jest, każdy wie. Choć odeszliśmy już (chyba!) od sytuacji, w której powszechna była opinia, że to „najgorsza robota na świecie”, to ciągle daleko nam do entuzjazmu, z jakim chcielibyśmy żeby kandydaci myśleli o podjęciu pracy w cc. Jednak w którym miejscu dokładnie jesteśmy? (czy raczej byliśmy tuż przed pandemią) Czy zmiany, których rynek pracy doświadczył w ostatnich dwóch miesiącach wpłynęły na proces pozyskiwania pracowników do cc i jak pracę w tych jednostkach postrzegają kandydaci obecnie. Czy wyzwania, z którymi mierzyliśmy się ostatnio jako społeczeństwo zmienią na dłużej postrzeganie pracy w cc? Na te i inne tematy porozmawiamy z ekspertami, którzy na co dzień budują pozytywny wizerunek branży cc, jako rzetelnego pracodawcy.
Anna Gładysz - Dyrektor Centrum Zdalnej Obsługi Klienta Grupy PZU (firma zdobyła tytuł Najlepszy PraCCodawca w konkursie Złota Słuchawka 2019)
Dorota Ciejka - Dyrektor Departament Zarządzania doświadczeniem Pracowników Pekao Direct
Ewa Czarnecka - CEO / Prezes Zarządu w Voice Contact Center Sp.zo.o., Grupa OEX
Monika Röhr-Łukasik - Country Director Sitel Polska
moderator dyskusji: Marcin Sosnowski - Dyrektor obszaru cc w SMB.