Tomasz Bałuk po 23 latach odchodzi ze stanowiska CEO i przechodzi do rady nadzorczej.
Olga Sobieraj, dotychczasowy COO, po roku zarządzania na poziomie operacyjnym grupą w Polsce obejmuje stanowisko chief executive officera i będzie raportować bezpośrednio do Alexa Herdta CEO CEE (obszerny wywiad z Herdtem, komentujący tę zmianę, ukaże się wkrótce w serwisie MMP Online). Sobieraj związana jest z Ogilvy w Polsce od 15 lat. Od roku samodzielnie zarządza grupą na poziomie operacyjnym. Pierwsze doświadczenie zbierała w lokalnej agencji Gruppa66, następnie w strukturach Ogilvy w Polsce.
– Nie będę już operacyjnie zaangażowany w działalność Ogilvy & Mather w Polsce. Jednak nie rozstaję się zupełnie z branżą reklamową. Stanowisko członka rady nadzorczej Ogilvy & Mather i jednocześnie SAR pozwoli na wykorzystanie mojego doświadczenia w naszej branży, gdy będzie taka potrzeba – stwierdził Tomasz Bałuk.
Ogilvy & Mather jako część międzynarodowej struktury WPP w Polsce obejmie siedem spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising, SoHo Square, Ogilvy Action – agencję marketingu zintegrowanego, operującą w obszarach: promotional, shopper, trade i experiental marketingu, Ogilvy Interactive, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting, wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa strategicznego, oraz dom produkcyjny Redworks zajmujący się produkcją broadcastową, DTP i print managementem, a zarazem będący hubem adaptacyjnym dla klientów w regionie EMEA.
(za MMP24)