fb linkedin Newsletter

Paweł Tyszkiewicz prezesem Instytutu Badań Outdooru

Instytut jest odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku.

Firmy AMS SA, Clear Channel Poland Sp. z o.o. i Ströer Polska Sp. z o.o. założyły ?Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. (IBO).

Instytut jest odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku. Stanowisko prezesa spółki obejmie Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Tyszkiewicz będzie łączył zarządzanie IBO z obowiązkami wynikającymi z pełnienia funkcji w SAR.

Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. powstał na podstawie zgody wydanej 14 stycznia 2013 r. przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekt badawczy realizowany będzie we współpracy z czołowymi instytutami badawczymi mającymi doświadczenie zarówno krajowe, jak i zagraniczne w tego typu przedsięwzięciach.

Dla zapewnienia szerokiego udziału reklamodawców w projekcie podpisany został list intencyjny o współpracy IBO ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR jako największym reprezentantem branży mediowej w Polsce. Współpraca dotyczyć będzie konsultowania i wdrażania wyników badań reklamy zewnętrznej.

Wybrana metodologia badania oparta jest na licencyjnym, brytyjskim systemie Route 2013 (następca badania Postar) z wykorzystaniem technologii GPS. Pierwszy etap badania - Travel Survey - rozpocznie się jeszcze w br. W najbliższych tygodniach IBO przedstawi założenia i harmonogram realizacja badania.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne