fb linkedin Newsletter

Piotr Kośmider nowym dyrektorem w Focus Media Group

Piotr Kośmider - jako Business Development Director - dołączył do kadry zarządzającej holdingu Focus Media Group, w skład którego wchodzą: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja event oraz field marketingu Imagine Nation, a także interaktywna Comfitura.

Kośmider, dotychczas związany zawodowo z polskimi oddziałami sieciowych agencji reklamowych takich jak McCann Ericsson, Grey Worldwide czy Leo Burnett, w Focus Media Group jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do głównych zadań Piotra należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie - wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.

- Focus Media Group to struktura, która pozwala w sposób wyjątkowo spójny i efektywny odpowiedzieć na całą paletę potrzeb klienta. Niewątpliwie wiedza Piotra, a także jego ogromne doświadczenie, pomoże nam jeszcze lepiej przygotować się do obsługi ciekawych marek i dużych firm - mówi Rafał Kupidura, Prezes Zarządu Focus Media Group. – Wiem, że świeże spojrzenie Piotra pozwoli nam odpowiednio wykorzystać obecne możliwości, a w efekcie wspólnej pracy uda nam się obrać najlepszy kierunek dalszego rozwoju grupy -  dodaje Kupidura.

Zdaniem Kośmidera Focus Media Group to grupa firm, posiadających wiedzę i doświadczenie, które pozwalają sprawnie wspierać sprzedaż i budować wizerunek za pomocą każdego medium, łącząca kompetencje reklamowe i technologiczne. W porównaniu ze strukturami korporacyjnymi jest bardziej elastyczna w dialogu z klientami i otwarta na poszukiwania optymalnych  rozwiązań.

– Zespół Focus Media Group to także niezwykła konstelacja ludzka. Uderzyło mnie to, że nie kolekcjonują nagród, ale je tną i dzielą się nimi z klientami, że projektują POS-y w podobny sposób jak Mercedes samochody, a podręcznymi narzędziami są drukarki 3D, że mają w sobie ciągłą chęć przekraczania granic. Właściciele grupy występujący w roli sióstr Kopciuszka w gwiazdkowym przedstawieniu teatralnym też nie trafiają się codziennie – twierdzi Piotr Kośmider, Business Development Director w  Focus Media Group.

Na chwilę obecną przedstawiciele Focus Media Group myślą o dalszym rozwoju kompetencji komunikacyjnych, np. designu, budowania wizerunku, „visual storytelling” oraz technologicznych, np. rozwiązań interaktywnych i mobilnych, automatyzacji marketingu, wykorzystania danych.

– Zmiany zachowania konsumentów, ciągle ewoluujący sposób konsumowania mediów cyfrowych, większe nasycenie miejsc sprzedaży programowalnymi urządzeniami elektronicznymi, możliwość zbierania i przetwarzania dużych ilości danych pozwalają na eksperymentowanie z nowymi sposobami wywierania wpływu na konsumentów. Chcemy być w Focus Media Group gotowi, by jeszcze sprawniej posługiwać się całą paletą narzędzi wspierających osiąganie wyników biznesowych marketerów – dodaje Kośmider.

Piotr Kośmider ma wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno po stronie klientów - w ostatnim czasie był szefem marketingu w spółce Biazet SA, świadczącej usługi produkcyjne m.in. dla Royal Philips B.V., kilka lat wcześniej pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej w TFI Skarbiec, należącym do Grupy BRE Bank, jak również w sieciowych agencjach reklamowych - doradzał agencji interaktywnej 180heatrbeats + Jung von Matt, zarządzał polskim oddziałem agencji McCann Erickson, tworzył od podstaw i zarządzał agencją G2, należącą do struktur Grey Worldwide, kierował agencją brandingową i designerską Lothar Boehm, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał od współpracy z agencją Leo Burnett. Kośmider jest aktualnie Członkiem Rady Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza.

– Decyzja Piotra o współpracy z nami pokazuje, że Focus Media Group jest również interesującym organizmem dla ludzi z bardzo dużym doświadczeniem w branży, a także miejscem, które daje spektrum możliwości rozwoju i osiągania sukcesu – dodaje Rafał Kupidura.

W 2010 roku agencja Focus Media Group przekształciła się w grupę agencyjną, specjalizującą się w komunikacji zintegrowanej, event oraz field marketingu, a także rozwiązaniach interaktywnych. W 2011 roku redakcja Media i  Marketing Polska w ramach raportu „Agencje Marketingu Zintegrowanego 2011” przyznała Focus Media Group wyróżnienie specjalne dla agencji lokalnej, której bez wsparcia zewnętrznego udało się stworzyć grupę komunikacyjną. Rok później, w efekcie badania satysfakcji klientów przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie VFP Communications, Focus Media Group otrzymało tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012.

Aktualnie do grona klientów Focus Media Group należą m.in.: Brown-Forman Polska (Jack Daniel’s, Finlandia), Telewizja Polsat, ING Usługi Finansowe, SEB Group (Rowenta, Krups, Tefal), Colgate-Palmolive, Echo Investment.

(za KioskPR)

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne