fb linkedin Newsletter

Polska Izba Artykułów Promocyjnych bada branżę artykułów promocyjnych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych bada branżę artykułów promocyjnych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) przeprowadziła badania branży artykułów promocyjnych w Polsce i opublikowała dwa raporty "Kondycja branży artykułów promocyjnych w Polsce" oraz „Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe”. To pierwsze badania poświęcone w całości branży artykułów promocyjnych w Polsce. 

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB objęło Patronatem Medialnym te badania i zachęcamy serdecznie do zapoznania się z ich wynikami.

Badania zostały przeprowadzone wśród uczestników rynku reklamowego BTL i miały na celu dokładne zbadanie kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce na przestrzeni ostatnich dwóch lat. W raportach przedstawiono aktualny stan rynku oraz zidentyfikowano najważniejsze problemy i wyzwania, z jakimi branża musi się mierzyć w kontekście zmian gospodarczo-politycznych. Ponadto omówiono korzyści i wpływ artykułów promocyjnych na skuteczne działania marketingowe oraz rynkowe trendy i oczekiwania marketerów planujących kampanie marketingowe.

„Nasza inicjatywa badawcza miała na celu dostarczenie rzetelnych informacji o kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce. Mamy nadzieję, że oba raporty będą wartościowym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców, ich Klientów oraz wszystkich zainteresowanych dynamicznym rozwojem tego sektora rynku.” – Paweł Wielkopolan, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Badania przeprowadziła firma badawczo-technologiczna SoftArchitect na zlecenie PIAP 
w dniach 24.09-6.10.2023 z zastosowaniem ankiety empatycznej (Onfly EQ). 
Próba badawcza N=69 objęła reprezentantów agencji reklamowych, producentów importerów oraz ich podwykonawców. 

Całe raporty można pobrać na stronie internetowej Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 
link do raportów)



Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców oraz przedstawicieli branży artykułów promocyjnych w Polsce. Celem PIAP jest reprezentowanie interesów branży, promowanie standardów etycznych oraz dostarczanie rzetelnych informacji o kondycji sektora artykułów promocyjnych. Więcej na www.piap-org.pl.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne