fb linkedin Newsletter

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wśród europejskich liderów branży contact center

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wśród europejskich liderów branży contact center

21 listopada 2023 roku, w sercu Londynu, odbyło się spotkanie krajowych stowarzyszeń contact center z całej Europy. Wśród ekspertów rozwijających europejski sektor zdalnej komunikacji z klientami, z ramienia Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB nasz kraj reprezentowali Marcin Sosnowski - Dyrektor ds. rynku contact center oraz Rafał Dywan z Banku Millennium - członek Zarządu stowarzyszenia.

 

Spotkanie zorganizowane przez angielskie Call Centre Management Association było areną wymiany doświadczeń i okazją do omówienia aktualnych trendów w branży na poziomie międzynarodowym. Dyskusje skupiły się na nowościach zarówno w obszarze technologii wspierających, jak i samych procesów obsługi klienta w kanałach zdalnych. Dużą część wydarzenia poświęcono także na pomysły związane z zacieśnieniem współpracy między stowarzyszeniami. Planowane są kolejne spotkania, w tym także w Polsce, na których kontynuowane będą rozmowy dot. omawianych projektów, np. budowy pozytywnego wizerunku branży, standaryzacji lub wpływu na regulacje prawne wpływające na branżę.

 

Wieczorem odbyła się gala największego europejskiego projektu branży - konkursu European Contact Center and Customer Service Awards. Wśród ponad 1000 uczestników wydarzenia było prawie 50 osób z Polski, którą reprezentowały: Call Center Inter Galactica (firma członkowska SMB), LOT Polish Airlines, Bank Millennium, PKO BP, OpsTalent oraz oczywiście SMB, które skoordynowało wyjazd i zgromadziło całą polską grupę w jednym miejscu wydarzenia. CCIG oraz OpsTalent zdobyły nagrody w konkursie i odebrały statuetki dla zwycięzców w kategoriach Greatest Environment, Social and Governance (ESG) Impact (CCIG) oraz Best Employee Experience (Large) (OpsTalent). Wśród zwycięzców znalazł się także polski oddział firmy TTEC.

 

Wg Marcina Sosnowskiego: „Wyjazd był niezwykle inspirujący - kontakt z przedstawicielami branży CC z innych państw pozwolił na przeprowadzenie krótkiego benchmarku i potwierdzenie, że standardy stosowane przez liderów polskiego rynku dorównują, a czasem nawet przekraczają standardy w innych regionach naszego kontynentu. Planujemy dalszą współpracę z przedstawicielami sektora CC w Europie – wierzymy, że współpraca i wymiana doświadczeń z najlepszymi jest najlepszym sposobem podnoszenia standardów i rozwoju”.

 

SMB kontynuuje swoją misję integracji i rozwoju rynku planując kolejne spotkania oraz dalszą współpracę z europejskimi partnerami. „Zapraszamy do dołączenia do naszego stowarzyszenia, które stawia na współpracę na każdym polu. Firmy członkowskie, partnerzy krajowi i zagraniczni, media, w tym branżowe, takie jak ccnews.pl to siła napędowa naszych projektów. Nasze działania wpływają nie tylko na rozwój samego stowarzyszenia, ale przede wszystkim przyczyniają się do rozwoju rynku, najwięcej korzyści oferując firmom członkowskim.” podsumowuje Anna Kalicka-Motawa odpowiedzialna w SMB za relacje z partnerami.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne