Modernizacja wizerunku Prografix to znak ewolucji, jaka zachodzi w spółce. Ostatnie dwa lata to czas dużych zmian w całym przedsiębiorstwie. Firma zrealizowała znaczące inwestycje w rozbudowę zakładu produkcyjnego i nowego biurowca oraz instalację najnowszych technologii w zakresie zarzadzania bazami danych i obsługi masowej komunikacji spersonalizowanej w kanale off line.
Wykonane inwestycje pozwoliły poszerzyć zakres oferowanych usług. Aktualnie firma specjalizuje się głównie w kompleksowej organizacji wszystkich procesów związanych z masową personalizacją druku.
Pełna oferta obejmuje: zarządzanie bazami danych, masową personalizację druku i bogatą ofertę usług postfinishingowych również w niestandardowych formatach - (foliowanie, kopertowanie, konfekcjonowanie, sampling, personalizacja insertów). Prografix obsługuje również rekrutację do programów lojalnościowych - wprowadzanie danych i archiwizację elektroniczną dokumentów. Oferta obejmuje optymalizację kosztów wysyłki pocztowej we współpracy z największymi operatorami pocztowymi w Polsce i Europie. Spółka rozszerza ofertę w zakresie usług fullfilment dla e-commerce. Szeroka propozycja usług wpisuje się w rynkowe trendy optymalizacji kosztów i poszukiwania efektywnych kanałów komunikacji bezpośredniej z klientem indywidualnym.
Dzięki nowym inwestycjom ułatwiamy prace marketerów, udostępniając im zaawansowane narzędzia do realizacji i monitorowania zamówień oraz raportowania skuteczności we wszystkich kanałach komunikacji bezpośredniej. Zintegrowane kompetencje zespołów Prografix (marketing, zarządzanie bazami danych, produkcja, nowe technologie, logistyka) połączone z 25-letnim doświadczeniem, pozwalają na wspieranie naszych Klientów w podwyższaniu efektywności komunikacji marketingowej i nawiązywaniu relacji z każdym konsumentem indywidualnie, wzmacniając ich lojalność wobec marek dla których mamy przyjemność pracować. O tym, że jesteśmy skuteczni świadczy wzrost rozpoznawalności Prografix wśród liderów branż na rynku europejskim. Jestem dumny z osiągnięć zespołów którymi mam przyjemność zarządzać. Zaangażowanie ludzi jest istotnym czynnikiem dynamicznych przeobrażeń marki Prografix, które chcemy wyrazić w nowej identyfikacji wizualnej - mówi prezes firmy PGX Bartosz Mateja.
Nowe logo pojawia się od 22 marca w komunikacji zewnętrznej i identyfikacji firmy. Będzie sukcesywnie wprowadzane w komunikacji marketingowej/