fb linkedin Newsletter

Kodeks postępowania i dobrych praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego - zapraszamy do konsultacji!

ZAPRASZAMY DO KONSULTACJI                 Kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego (KODO)

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jako organizacja zrzeszająca firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego opracowuje "Kodeks postępowania i dobrych praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego (KODO)" jako uzupełnienie wytycznych RODO 

Misją Stowarzyszenia jest edukacja i rozwój branży direct marketingu, dlatego przygotowujemy dokument, który ułatwi podmiotom gospodarczym funkcjonowanie na rynku zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. 

Zapraszamy do zapoznania się z projektem "Kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego (KODO). W przypadku chęci podzielenia się opinią dotyczącą KODO prosimy o wiadomość na adres info@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne