To tutaj identyfikujemy najlepsze praktyki rynkowe marketingu 360 i szukamy odpowiedzi na pytanie dokąd zmierza branża.
Rada ds. marketingu zintegrowanego pracuje nad obszarem merytorycznym Golden Arrow - jednego z najważniejszych konkursów branżowych oraz Forum Marketingu Zintegrowanego, na którym prezentowane są zwycięskie casy, najważniejsze projekty minionego roku oraz inspiracje wskazujące na to co w największym stopniu będzie wpływać w najbliższym czasie na branżę marketingu. Celem Rady jest identyfikowanie i popularyzacja najlepszych praktyk, edukacja marketerów i przedstawicieli agencji oraz propagowanie etyki w działaniach marketingowych. Rada przykłada dużą wagę do promocji pro-ekologicznych rozwiązań w marketingu. Radę współtworzą członkowie i partnerzy Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz założyciele Rady Reklamy. Znaczący wkład w prace Rady ds. prawa marketingu wnoszą:
Albedo
Axcelo
BWExperts
CORE Law
Creative Media
Digital Knowledge
EDC
H2H
GetResponse
IQ Marketing
Metro Advertising
Unique One
Poczta Polska
ProDuct
Prografix
Skarbnica Narodowa
WeDo