W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku.
System do automatyzacji marketingu SalesManago zyskał nowego inwestora – Rafała Brzoskę, prezesa Grupy Integer.pl, operatora Paczkomatów. W pierwszym etapie inwestycji Brzoska obejmie 20 proc. udziałów w SalesManago za 5 mln zł. W ramach współpracy tworzone będą rozwiązania łączące oprogramowanie do automatyzacji marketingu z rozwiązaniami na rynku e-commerce, które kierowane będą do podmiotów chcących optymalizować internetowy kanał marketingu i sprzedaży, w tym zwłaszcza dla sklepów internetowych.
SalesManago identyfikuje i monitoruje zachowanie klientów na stronie WWW, a następnie tworzy automatyczne dopasowane oferty dostarczane konkretnym osobom przez e-mail, personalizowaną treść na stronie WWW oraz w kanałach sprzedaży bezpośredniej. Z systemu korzystają m.in. Getin Bank, Komputronik, Yves Rocher, Deloitte, Rainbow Tours.
SalesManago to produkt krakowskiej firmy Benhauer. W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku przy ponad 500-proc. dynamice sprzedaży licencji na oprogramowanie do automatyzacji marketingu.
(za MMP24)