Wierzymy, że edukacja to podstawa dla ciągłego rozwoju. Dlatego w gronie partnerów SMB Polskie Stowarzyszenie Marketingu, portali Ccnews.pl i Outsourcingportal.pl oraz firmy Cludo przeprowadziliśmy badanie potrzeb edukacyjnych środowiska Contact Center. Projekt powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie branży na rozwijanie umiejętności, zdobywanie wiedzy oraz wymianę doświadczeń między team leaderami oraz menadżerami.
Niniejszy raport to pierwsza w Polsce próba ujęcia potrzeb edukacyjny osób tworzących Contact Center. Wyniki raportu prezentują m.in.
- skąd czerpać wiedzę branżową,
- jakie formy szkoleń są najbardziej cenione
- czy od jakich ekspertów najlepiej się uczyć
Zapraszam do lektury i dyskusji.
„Potrzeby edukacyjne branży cc są zróżnicowane tak samo, jak cała branża. Oferta edukacyjna rozszerza się systematycznie – pojawiają się nowe projekty i metody szkolenia oraz wymiany doświadczeń. Cały czas jednak nie pokrywa ona w pełni potrzeb rynku. Gorąco zachęcam do udziału w badaniu tych potrzeb. Jego wyniki będą cenną wskazówką dla organizacji, których celem jest edukacja branży – na ich podstawie przygotujemy projekty, których poszukują managerowie cc w zakresie rozwoju własnego i swoich zespołów.”
Marcin Sosnowski, Dyrektor wykonawczy SMB
Raport do pobrania : RAPORT