Wczoraj (3 lutego) pojawił się na rynku nowy tygodnik prawno-gospodarczy. Pismo jest wydawane w formacie elektronicznym wspieranym nakładem drukowanym.
„Tygodnik Biznes i Prawo” to czasopismo o charakterze informacyjno-poradnikowym, skierowane do przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów i urzędników. Ukazało się jednocześnie w bezpłatnym formacie elektronicznym oraz w wersji papierowej dostępnej w kioskach i sieci Empik.
Wydanie elektroniczne i wydanie drukowane zawierają te same informacje i artykuły, wydanie elektroniczne będzie sukcesywnie poszerzane o funkcjonalności wynikające z cyfrowego formatu, m.in. materiały audio i video.
Premierowy numer tygodnik będzie ukazywał się w poniedziałki. Każde wydanie to 48 stron podzielonych na dwie sekcje tematyczne – biznesową oraz prawną. W sekcji biznes znajdą się artykuły, które opisują czynniki wpływające na rozwój firm i przedsiębiorstw w sektorach przemysłu, usług, handlu, transportu, rolnictwa i finansów. Sekcja prawna będzie informować o zmianach w prawie i przepisach ze wskazaniem przełożenia regulacji na aktywność zawodową czytelników. W każdym numerze pojawią się komentarze stałych felietonistów – Wiktora Legowicza, Jarosława Nenemana i Jerzego Stępnia.
W pierwszym numerze redakcja informuje m.in. o zakusach fiskusa do opodatkowania darowizn na leczenie nowotworów, komentuje zamieszanie z podatkiem VAT na rynku samochodów, wylicza, ile kosztuje wykształcenie czołowego tenisisty i analizuje gospodarcze efekty kryzysu politycznego na Ukrainie.
„Tygodnik Biznes i Prawo” można bezpłatnie pobrać na stronie tbip.pl, w kioskach dostępny jest w cenie 5 zł.
(za 4Effect PR)