Jednodniowe szkolenie, które porusza tematykę raportowania i mierzenia wskaźników w jednostkach contact center. Na tym szkoleniu dowiesz się, co warto mierzyć i jak to robić. Będziesz mógł też skorzystać z konsultacji z jednym z najbardziej doświadczonych ekspertów na rynku. Szkolenie dedykowane jest dla menedżerów, którzy chcieliby wgłębić się w tematykę raportowania i poznać jej sekrety.
Trener prowadzący: Michał Karzel, Executive Advisor, Interim manager, Coach. Wieloletni menedżer oraz ekspert, pracujący dla licznych i międzynarodowych korporacji.
Forma szkolenia: stacjonarnie i online, uczestnik sam wybiera formę w jakiej będzie brał udział. Szkolenie online realizowane będzie przez aplikacje ZOOM, gdzie będzie można posłuchać części merytorycznej oraz wziąć udział w warsztatach i dyskusji. Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Warszawie w siedzibie Polskiego Stowarzyszenie Marketingu SMB, ul. Konstruktorska 11.
Jak zapisać się na szkolenie?
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Project Manager
☎ 785 40 85 00