Jednodniowe szkolenie online Negocjacje – 24 kwietnia. Na którym poznacie zasady oraz techniki prowadzenia negocjacji. Nauczycie cię różnych stylów negocjacji w zależności od potrzeb i sytuacji. Rozwiniecie umiejętności, które pomagają menedżerom osiągać zamierzone cele oraz wzmacniać swoją pozycję w organizacji.
Szkolenie poprowadzi doświadczony negocjator oraz ekspert, profesor Uniwersytetu Warszawskiego Mariusz Trojanowski.
Jednodniowe szkolenie online Zagadnienia prawne w contact center – 25 kwietnia. Na szkoleniu poznacie m.in. tematykę monitoringu pracowników, spory pracownicze w obszarze mobbingu i dyskryminacji, reguł zmiany zatrudniania i zwalniania pracowników, osobistej odpowiedzialności, zastosowania sztucznej inteligencji w contact center, prowadzenie sprzedaży przez cc, badania satysfakcji klienta, przepisów RODO, regulacji związanych z COVID-19.
Szkolenie poprowadzi mec. Tomasz Grzybowski. Założyciel, partner i radca prawny w nowoczesnej Kancelarii CORE Law Grzybowski & Pilc. Członek Zarządu MIKRONIKA sp. z o.o., firmy technologicznej – tworzącej oprogramowanie i systemy automatyki. Swoją wiedzę koncentruje się na rynkach opartych na danych i nowych technologiach. Zarządza zespołem znakomitych fachowców.
• Szkolenie z negocjacji odbędzie się 24 kwietnia w godzinach od 10:00 do 17:00.
• Szkolenie z zagadnień prawnych odbędzie się 25 kwietnia w godzinach od 09:00 do 16:30.
W celu zgłoszenia należy wypełnić poniższy formularz, dokonać przelewu na wskazane konto oraz przesłać go na adres e-mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
Po zaksięgowaniu wpłaty, prześlemy do Państwa potwierdzenie wraz z zaproszeniem od udziału w szkoleniu.
Program szkolenia „Negocjacje”
Celem zajęć jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat procesu, w jakim przebiegają negocjacje, determinant tego procesu oraz podstawowych zasad i technik negocjacji.
1. Istota negocjowania
• Negocjowanie a targowanie
• Elementy wspomagające proces negocjacji
• Determinanty udanych negocjacji
• Negocjacje twarde a negocjacje miękkie
2. Proces negocjacji handlowych
• Negocjacje w procesie sprzedaży
• Proces rozmowy handlowej
• Analiza klienta i przygotowanie się do negocjacji
• Nawiązanie kontaktu i prezentowanie swojego stanowiska
3. Zasady negocjacji
• Zasada zawyżania
• Zasada ustępowania
• Zasada lejka
• Zasada panowania nad emocjami
4.Techniki negocjacyjne
• Prezentacja technik
• Warunki stosowania technik negocjacyjnych
5. Negocjowanie z trudnym partnerem
• Typy trudnych negocjatorów
• Sposoby postępowania z trudnym partnerem
• Manipulacja w negocjacjach
Program szkolenia ,,Zagadnienia prawne w contact center’’
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Jarosław Iżycki
Project Manager
Nr. telefonu: 785 40 85 00