fb linkedin Newsletter

Wysiłek przy RODO - odpoczynek na RODOs. Rzecz o tym, jak RODO wpływa na prowadzenie marketingu bezpośredniego

Wysiłek przy RODO - odpoczynek na RODOs. Rzecz o tym, jak RODO wpływa na prowadzenie marketingu bezpośredniego

W środę 28 listopada w siedzibie SMB w godz. 10:00-13:00 odbędzie się kolejne spotkanie 
z cyklu "Marketing twarzą w twarz".

Temat przewodni:

"Wysiłek przy RODO - odpoczynek na RODOs. Rzecz o tym, jak RODO wpływa na prowadzenie marketingu bezpośredniego

Podczas spotkania zostaną poruszone następujące tematy:

- Kontakt z Klientem - jak zmieniły się typy komunikacji pod reżimem RODO

- Obowiązki formalne i nieformalne marketerów

- Firma jako ADO - prawa, obowiązki, zabezpieczenia

- Prawa i wolności osób fizycznych - co wolno, a co nie w świetle RODO.

- Systemy informatyczne i ich zgodność z RODO - mechanizmy zabezpieczeń

- TPRM

Tematy omówione zostaną przez eksperta Wolters Kluwer Polska - Piotra Welenca

Po tym wystąpieniu przewidzieliśmy jeszcze godzinne spotkanie z prawnikiem, na które zaprosiliśmy Tomasza Grzybowskiego partner, radca prawny Konieczny, Grzybowski, Polak Kancelaria Prawna sp.k.

Serdecznie zapraszamy, zapisy na https://marketingtwarzawtwarz.evenea.pl/ 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne