fb linkedin Newsletter

ZnanyLekarz.pl ruszył z kampanią zasięgową

Działania reklamowe zostały przygotowane przez agencję MarketShare i dom mediowy Starcom.

http://vimeo.com/84025972

Wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania przez internet wizyt lekarskich w prywatnych gabinetach. Kampania obejmuje działania zarówno w telewizji, jak i internecie, potrwa cztery tygodnie.

Spot telewizyjny emitowany jest w stacjach TVN i TVP oraz kanałach tematycznych TVN i Polsatu. W internecie wykorzystywany jest format wideo (w serwisie YouTube). Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki ZnanyLekarz.pl wśród pacjentów i lekarzy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja MarketShare, a za jej zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne