Newsletter
☰
SMB
O nas
Zadania i cele
Statut
Zarząd i Komisja Rewizyjna
Zespół
Regulamin patronatów
Przetwarzanie danych osobowych
Cookies i podobne technologie
Kontakt
Kodeks Etyczny SMB
Dołącz do nas
Zostań członkiem SMB
Członkowie
Partnerzy
Standardy
Rady
Rada ds. marketingu zintegrowanego
Rada ds. prawa marketingu
Rada SMB ds. rynku contact center
Rada ds. rynku direct mail
Edukacja
(CC) Studium Menedżer Contact Center
(CC) #PozaSkryptem
(CC) #PozaSkryptem Extra
(CC) Portal branży outsourcing CC
Konferencje
Szkolenia i warsztaty
Badania i raporty
Konkursy
Polish Contact Center Awards
Golden Arrow
BusinessCorner
Kalendarium
2024-12-05
Webinar: Nowe Prawo komunikacji elektronicznej - jak właściwie zarządzać zgodami marketingowymi?
2024-11-29
Rusza VI Edycja Studium Menedżer Contact Center-29.11.2024r.
2024-10-16
Spotkania edukacyjne Daktela Polska - 16.10.2024 r.
2024-10-09
Warsztaty webinarowe 9 - 10 października 2024 r.- Najlepsi PCCA 2024
2024-10-01
Najlepsi Polish Contact Center Awards 1 października 2024 r.
2024-06-19
Konferencja Let's talk about CX 19 czerwca 2024 w Warszawie
2024-06-12
"Spotkania edukacyjne Daktela Polska" 12 czerwca 2024 r. w Warszawie
2024-05-23
Gala rozdania nagród PCCA 23.05.2024!
2024-04-24
#PozaSkryptem - To skomplikowane, czyli o relacjach ludzi z voicebotami 24.04.2024, 15:30
2024-04-19
Walne Zgromadzenie Wyborcze
2024-04-17
IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘ - 17-18 kwietnia 2024 r. w Warszawie
2024-03-26
Webinar -Aktualności prawa pracy | Platforma HR
2024-02-28
2024-03-13 Webinar: Zastanawiające wyniki Polskiego Rynku Reklamy
2024-01-13
Pracodawcy RP: WEKTORY 2023
2023-12-12
Najlepsi Polish Contact Center Awards 2023
2023-12-07
Konferencja: Najlepsi Polish Contact Center Awards 2023 – 7 grudnia w Warszawie
2023-11-14
Nowoczesny Samorząd i Administracja Publiczna przyszłości - webinarium 14.11.2023
2023-10-19
Konferencja: Technologiczne wyzwania menedżerów CC - 19 października w Warszawie
2023-10-15
Idę na wybory! - sprawdź swoje poglądy
2023-10-05
Zaproszenie na bezpłatny webinar. Podatek węglowy CBAM - 5. 10. 2023, godz 10:00
2023-09-27
Retail challenge Poland 2024
2023-09-19
Spotkanie: 7 ZASAD STANOWIENIA PRAWA W POLSCE 19.09. godz 11.00
2023-08-22
Podatki| Spotkanie konsultacyjne| 22 sierpnia 2023 r. o godz. 10:00
2023-06-30
Barometr nastrojów w Internecie - pracodawcy RP
2023-06-22
Golden Arrow - Gala rozdania nagród 22 czerwca 2023 r.
2023-06-15
Konferencja: Let’s talk about CX - praCCa w nowej rzeczywistości
2023-06-01
I edycji Kongresu "KOMPAS ESG"
2023-05-31
SMB w FEDMA - DMA Day i Legal Affairs Committee
2023-05-25
Walne Zgromadzenie Członków połączone ze spotkaniem członkowskim 25 maja, godz.11:00
2023-05-24
Webinarium „Korzyści związane z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych” - Pracodawcy RP
2023-05-09
Webinarium „Zatrudnienie cudzoziemców w Polsce: aspekty praktyczne” | 09.05.2023 r., godz. 10:00
2023-04-21
Golden Arrow: webinar "Jak zgłosić pracę do konkursu" 21 kwietnia, godz.11:00
2023-04-19
III Forum Loyalty Planet 2023 19 - 20 kwietnia 2023 r., w Warszawie
2023-04-05
Pracodawcy RP: Webinar - Postępowanie podczas kontroli w organizacji
2023-03-29
Pracodawcy RP jako partner instytucjonalny zapraszają na Europejski Kongres Gospodarczy – zarejestrujcie udział i bądźcie z nami od 24 do 26 kwietnia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach
2023-03-29
2023-03-29 #PozaSkryptem Extra - Konferencja online: Wpływ zmian w przepisach prawa pracy na branżę CC
2023-03-23
Konferencja online: ESG: Kapitał ludzki filarem biznesu przyszłości
2023-03-22
#PozaSkryptem: Nie wszystko o contact center..., czyli dlaczego sektor outsourcingowy nie jest reprezentatywnym obrazem branży.
2023-03-20
Szkolenie on-line Studium Menedżera Contact Center: 15/16 kwietnia 2023 - Doskonalenie procesów w Contact Center
2023-03-16
Szkolenie on-line Studium Menedżera Contact Center: 19 marca 2023 - Mentoring jako forma rozwoju pracowników
2023-03-10
Genius Universitatis XI edycja konkursu już 10 marca
2023-03-08
#PozaSkryptem Paragraf na zdalną…,czyli nowe rozdanie w zasadach pracy hybrydowej.
2023-03-06
Wykaz prac legislacyjnych Prezesa Rady Ministrów
2023-02-23
Oni, Ty, Ja, DepresJa - spotkanie online
2023-02-09
FMZ webinary - Eventy online jako elementy event marketingu. Zasady i pułapki
2023-01-14
Wektory 2022 - zaproszenie na Galę
2023-01-11
Zaproszenie na spotkanie z kierownictwem ZUS, 11 stycznia 2023 r. (środa), g. 10.00
2022-12-14
Webinarium: Planowane zmiany w prawie pracy
2022-12-07
Warsztat: Zróbmy to prywatnie! Privacy & Cookieless
2022-11-29
DEBATA - SZANSE POLAKÓW NA WŁASNE "M"
2022-11-24
"Chłopaki nie płaczą. Stereotypy zabijają" - webinar 24.11 godz.12:30
2022-10-27
Konferencja "Mentoring – perspektywa zarządzania XXI wieku" Kraków, 27 października 2022 r.
2022-10-18
III Kongres GOZpodarka - ciepłownictwo przyszłości
2022-09-28
KONFERENCJA - "Prosto o marketingu i sprzedaży" ZAPRASZAMY 28 września on line
2022-09-09
Spotkanie z GUS: zmiany w strukturze Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), 30 września, godz. 10:30, on-line
2022-09-06
Warsztat: Zróbmy to prywatnie!, 29 września godz. 15:00, Warszawa lub on-line
2022-08-29
Warsztaty dla dzieci: Koduj z Gigantami - Cyberbezpieczeństwo, start 3 września
2022-08-26
Konferencja - Akt o Usługach Cyfrowych a regulator Internetu w Polsce, 8 września, on-line i Warszawa
2022-06-20
Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 25 czerwca 2022 – Zarządzanie procesami w Contact Center
2022-06-20
Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 26 czerwca 2022 – Savoir-vivre w biznesie
2022-05-30
Szkolenie on-line Studium Menedżer Contact Center: 5 czerwca 2022 – Negocjacje
2022-05-18
SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CC: 4 CZERWCA 2022 – NARZĘDZIA ROZWOJOWE DLA PRACOWNIKÓW I MENEDŻERÓW W CONTACT CENTER
2022-05-13
SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CC: 21 I 22 MAJA 2022 – LEAN MANAGEMENT W CONTACT CENTER
2022-04-27
SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CC 07.05.2022 - ZAGADNIENIA PRAWNE W CONTACT CENTER
2022-03-29
SZKOLENIE ON-LINE STUDIUM MENEDŻERA CC: 23 I 24 KWIETNIA 2021 – DOSKONALENIE PROCESÓW W CONTACT CENTER
2022-03-16
Poznaj KODO i ogarniaj RODO jak pro! | WEBINAR
2022-03-14
Zarządzanie przez cele - szkolenie online
2022-03-10
Lista szkoleń w ramach Studium Menedżer Contact Center
2022-02-25
Zarządzanie projektami - szkolenie online 5-6 marca
2022-02-23
KODO odmieni oblicze telemarketingu?
2022-02-21
Konsultacje zmian: Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw. TERMIN do 9 marca 2022
2021-11-02
Całkiem nowy FMZ_hub i konferencja 9 listopada
2021-10-20
Konferencja Kodeks branżowy data driven marketing
2021-08-21
Skrypt o #PozaSkryptem
2021-08-19
O tym już było... A o tym dopiero będzie
2021-08-19
Twój głos w dyskusjach branżowych
2021-06-07
Szkolenie Studium Menedżera Cc: 20 czerwca 2021 – Doskonalenie procesów w contact center
2021-06-02
Szkolenie Studium Menedżera cc: 19 CZERWCA 2021 – Savoir vivre w biznesie
2021-06-02
Szkolenie Studium Menedżera CC: 13 CZERWCA 2021 – Design Thinking w contact center
2021-06-02
Inteligentna automatyzaCCja! Debata ekspertów o automatyzacji procesów w CC ...czyli jak nie odpaść z wyścigu o najlepszy customer experience?
2021-05-11
Szkolenie Studium Menedżera CC: 16 MAJA 2021 – Teorie motywacji w praktyce contact center
2021-05-11
Szkolenie Studium Menedżera CC: 15 MAJA 2021 – Raportowanie w Contact Center
2021-05-05
Webinar : 11 MAJA 2021 - Wszystko na opak … Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing? cz. II
2021-05-04
Szkolenie Studium Menedżera CC: 8 I 9 MAJA 2021 - Zarządzanie przez cele
2021-04-14
Szkolenie Studium Menedżera CC: 24 i 25 kwietnia 2021 – Negocjacje oraz Zagadnienia prawne w contact center
2021-04-01
Szkolenie Studium Menedżera CC:10 i 11 kwietnia 2021 - Zarządzanie projektami
2021-03-16
Webinar: “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” 16.03 godz. 14.00, online
2021-03-12
Telemarketer Roku: drugi etap zgłoszeń potrwa do 19 marca
2021-03-08
Szkolenie Studium Menedżera CC:20 I 21 marca 2021 - Zarządzanie oporem przed zmianą i funkcje zarządcze oraz współpraca cc z jednostkami zewnętrznymi
2021-03-01
Szkolenie Studium Menedżera CC: 6 i 7 marca 2021 - Przywództwo i sztuka prezentacji
2021-02-11
Studium Menedżera CC: 20 i 21 lutego 2021 - Zarządzanie jakością w Contact Center
2021-02-10
Telemarketer Roku - nabór zgłoszeń do konkursu otwarty. Pierwszy termin potrwa do 12 marca
2021-02-09
Rada ds. rynku DM: najbliższe posiedzenie Rady DM
2021-02-06
Studium Menedżera CC: 6 i 7 lutego 2021 - Zarządzanie procesami
2021-01-23
Studium Menedżera CC: 23 i 24 stycznia - Zwiększanie efektywności zespołów w Contact Center
2021-01-21
FMZ Clinic: Polityka redakcyjna, czyli jak długofalowo zarządzać tworzeniem wartościowych treści. Data: 21 stycznia 2021 godz. 10:00-12:00
2021-01-14
FMZ Clinic: Design Thinking TOUR - przewodnik po metodzie. Data: 14 i 15 stycznia 2021 godz. 10:00-12:00
2021-01-13
FMZ Clinic: Performance content marketing w dobie automatyzacji. Data: 13 stycznia 2021 godz. 13:00-15:00
2021-01-12
Rada ds. rynku DM: najbliższe posiedzenie Rady
2021-01-09
Studium Menedżera CC: 9 i 10 stycznia 2021 - Praca zdalna i hybrydowa jako nowy standard organizacji pracy w cc oraz standardy oceny pracy i zasady udzielania informacji zwrotnych
2020-10-22
Forum Marketingu Zintegrowanego
2020-10-22
Spotkanie Rady ds rynku contact center SMB - 27.10.2020
2020-07-10
Rada ds. rynku DM: najbliższe posiedzenie Rady odbędzie się 14 lipca
2020-07-06
Rada ds. rynku DM: dziś spotkanie robocze Rady w sprawie monitoringu rynku i badań
2020-06-20
Golden Arrow: UROCZYSTA GALA wręczenie nagród już 25 czerwca!
2020-06-05
Złota Słuchawka i Telemarketer Roku: UROCZYSTA GALA wręczenia nagród już 9 czerwca!
2020-05-11
Szkolenia: Długofalowa strategia zarządzania w czasie wielu niewiadomych
2020-05-11
Szkolenia: Psychologiczne aspekty konieczności obniżania pensji i zwolnień w czasie pandemii
2020-05-11
Szkolenia: Przygotowanie menadżerów i pracowników do działań wahadłowych.
2020-05-11
Szkolenia: Psychologiczne pułapki i szanse pracy zdalnej.
2020-05-11
Szkolenia: Kondycja psychiczna menadżerów i pracowników nie tylko w czasie pandemii.
2020-05-11
Szkolenia: Harmonizowanie wsparcia i wymagań w czasie pandemii.
2020-05-08
Złota Słuchawka: NOMINOWANI do III etapu konkursu - sprawdź listę
2020-05-08
Akademia Jakości
2020-05-07
Rada ds. rynku DM: dziś kolejne posiedzenie Rady poświęcone aktualnym wyzwaniom branży
2020-05-07
Rada ds. rynku DM: dziś kolejne posiedzenie Rady poświęcone aktualnym wyzwaniom branży
2020-05-06
Golden Arrow: dziś rozpoczynamy II etap ocen projektów zgłoszonych do tegorocznego konkursu. Niedługo poznacie listę Nominowanych!
2020-05-06
Golden Arrow: I etap ocen prac zgłoszonych do Golden Arrow rozpoczęty!
2020-05-06
Golden Arrow: II tura zgłoszeń do konkursu rozpoczęta, potrwa do 14 maja
2020-05-06
Złota Słuchawka: dziś rusza III etap konkursu! trzymamy kciuki!
2020-05-06
Złota Słuchawka i Telemarketer Roku: już dziś uroczysta gala wręczenia nagród! bądź z nami o 19.00!
2020-05-06
Złota Słuchawka i Telemarketer Roku: już jutro uroczysta gala wręczenia nagród! bądź z nami o 19.00!
2020-05-06
Telemarketer Roku: NOMINOWANI do III etapu konkursu - sprawdź listę
2020-03-09
Złota Słuchawka: ruszyła II tura przejmowania zgłoszeń do konkursu, która potrwa od 9 do 20 marca 6 marca
2020-03-02
Telemarketer Roku: rusza II tura przyjmowania zgłoszeń, która potrwa od 2 do marca Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu w II turze
2020-02-10
Złota Słuchawka: ruszyła I tura przejmowania zgłoszeń do konkursu, która potrwa od 10 lutego do 6 marca
2019-03-04
Augmented Advertising & Sales - pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce
2019-02-04
Kontrola UODO - warsztaty praktyczne
2018-10-10
Wsparcie dla branży CC - Kompleksowy program edukacyjny CC
2018-09-13
Poranki z email marketingiem
2018-05-18
Walne Zebranie Członków SMB
2017-09-26
Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem
Partnerzy
© 2020 by
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
. Realizacja
3W Serwisy Informacyjne